user. – instrukcja integracji

Jak uzyskać dostęp do integracji SMTP?

By uzyskać dostęp, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sendlab, aby otrzymać pozwolenie na użycie danych potrzebnych przy integracji z serwerem SMTP

Załóż konto Sendlab, jeśli go jeszcze nie masz. Następnie zaloguj się i przejdź do zakładki Ustawienia ––> Wtyczki i API ––> Integracje ––> Twoje dane do serwera SMTP.

W kolejnym kroku będziesz potrzebować następujących informacji: host, port, login i hasło.

Dane te będą Ci potrzebne, aby poprawnie zintegrować Twoją stronę z serwerem SMTP Sendlaba.

Ustawienie serwera SMTP Sendlab w panelu User.com

Po otrzymaniu odpowiednich danych od Biura Obsługi Klienta, konieczne będzie zalogowanie się w panelu User.com i wejście w zakładkę Ustawienia ––> Ustawienia SMTP.

Pojawi Ci się okienko z informacją „Zacznij wysyłać emaile ze swojego adresu email”. Wejdź w “Utwórz nowy”.

Następnym krokiem jest wprowadzenie danych w formularzu. Znajdziesz go na koncie w Sendlabie w zakładce Ustawienia ––> Wtyczki i API ––> Twoje dane do serwera SMTP oraz zaznaczenie odpowiednich pól (patrz obrazek poniżej):

– Serwer SMTP – smtp.freshmail.com
– Użytkownik – smtp@freshmail.com
– Adres email – twój_email@domena.pl
– Odpowiedź na adres – twój_email@domena.pl
– Hasło – Twoje hasło
– Nazwa wysyłającego – Twoja nazwa
– SSL – Tak
– TLS – Nie
– Numer portu – 465

Wysyłka testowa

Gdy pojawi Ci się komunikat: Test konfiguracji e-maila, wpisz w okienku adres mailowy, na który chcesz otrzymać wiadomość testową.

Jeśli wszystko przebiegło poprawnie, na swojej skrzynce zobaczysz takiego maila:

Jeśli natrafiłeś na problemy, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.