Redcart – instrukcja integracji

Jak uzyskać dostęp do integracji SMTP?

By uzyskać dostęp, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sendlab, aby otrzymać pozwolenie na użycie danych potrzebnych przy integracji z serwerem SMTP

Załóż konto Sendlab, jeśli go jeszcze nie masz. Następnie zaloguj się i przejdź do zakładki Ustawienia ––> Wtyczki i API ––> Integracje ––> Twoje dane do serwera SMTP.

W kolejnym kroku będziesz potrzebować następujących informacji: host, port, login i hasło.

Dane te będą Ci potrzebne, aby poprawnie zintegrować Twoją stronę z serwerem SMTP Sendlaba.

Ustawienie serwera SMTP Sendlab w panelu Redcart

Po otrzymaniu odpowiednich danych od Biura Obsługi Klienta, zaloguj się w panelu Redcart i wejdź w zakładkę Ustawienia ––> Podstawowe ustawienia

Rozwinie Ci się okno „Ustawienia serwera pocztowego” (jak na poniższym obrazku):

Przykładowo: 

  1. Podaj adres e-mail – twoj_email@domena.pl
  2. Podaj login do serwera poczty – smtp@freshmail.com
  3. Podaj hasło do serwera poczty – Twoje hasło
  4. Podaj adres serwera SMTP – smtp.freshmail.com
  5. Podaj port SMTP – 465
  6. Szyfrowanie – ustaw SSL

Wysyłka testowa

Gdy pojawi Ci się komunikat: Test konfiguracji e-maila, wpisz w okienku adres mailowy, na który chcesz otrzymać wiadomość testową.

Jeśli wszystko przebiegło poprawnie, na swojej skrzynce zobaczysz takiego maila:

Jeśli natrafiłeś na problemy, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.