PrestaShop – instrukcja integracji

By uzyskać dostęp, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sendlab, aby otrzymać pozwolenie na użycie danych potrzebnych przy integracji z serwerem SMTP

Załóż konto Sendlab, jeśli go jeszcze nie masz. Następnie zaloguj się i przejdź do zakładki Ustawienia ––> Wtyczki i API ––> Integracje ––> Twoje dane do serwera SMTP.

W kolejnym kroku będziesz potrzebować następujących informacji: host, port, login i hasło.

Dane te będą Ci potrzebne, aby poprawnie zintegrować Twoją stronę z serwerem SMTP Sendlaba.

Ustawienie serwera SMTP Sendlab w panelu PrestaShop

Zaloguj się do swojego sklepu PrestaShop, a następnie wejdź w ustawienia zaawansowane.

Teraz kliknij w opcję adres email i wybierz: użyj własnych ustawień SMTP.

Wklej dane: host, port, login i hasło. Znajdziesz je w panelu Sendlab w zakładce Ustawienia ––> Wtyczki i API ––> Twoje dane do serwera SMTP. Przykładowo mogą wyglądać tak:

  1. Nazwa domeny mailowej – wpisz domenę, z której będziesz wysyłać wiadomości
  2. Serwer SMTP – smtp.freshmail.com
  3. Nazwa użytkownika SMTP – smtp@freshmail.com
  4. Hasło SMTP – przepisz hasło z panelu Sendlab: Wtyczki i API ––> Integracje ––> Twoje dane do serwera SMTP
  5. Szyfrowanie – wybierz opcję SSL
  6. Port – 465

Wysyłka testowa

Gdy pojawi Ci się komunikat: Test konfiguracji e-maila, wpisz w okienku adres mailowy, na który chcesz otrzymać wiadomość testową.

Jeśli wszystko przebiegło poprawnie, na swojej skrzynce zobaczysz takiego maila:

Jeśli natrafiłeś na problemy, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.